Програма
“ОБ’ЄДНАННЯ “САМОПОМІЧ”

Час зробити свій вибір та довірити владу представникам територіальних громад Київщини, які будуть відстоювати інтереси населення, що проживає на території області. Команда «Об’єднання «Самопоміч» Київської області розробила програму дій для перезавантаження управління регіоном. Реалізація даної програми дозволить відродити Київщину, як потужний центральний регіон України, зробити громади сильними, а населені пункти — комфортними. Для досягнення поставленої мети ми, разом з Вами, будемо працювати у Київській обласній раді в наступних напрямках:

СИЛЬНІ ГРОМАДИ
Команда «Самопомочі» відстоює запровадження децентралізації за принципом максимальної кількості повноважень на рівні громад та їх незалежності.
На найнижчому рівні має бути максимальна кількість повноважень.

  1. Об’єднання громад виключно на підставі їх рішень після громадських слухань.
  2. Податки мають залишатись на місцях — збільшення доходів бюджетів місцевих громад, розумний перерозподіл, прозоре витрачання.
  3. Запровадження економічної самостійності територіальних громад.
  4. За органами виконавчої влади залишити тільки функцію контролю за використанням коштів.
  5. Ініціювання окремої програми розробки Стратегії розвитку кожного населеного пункту, організація професійної підтримки відповідними експертами з питань конкурентоздатності і позиціонування територій.


КОМФОРТНІ НАСЕЛЕНІ ПУНКТИ
Безпека та комфорт кожної людини – це основа існування населених пунктів, мета їх організації. В часи надмірного централізованого керування розвитком територій, вони втратили зв’язок зі справжніми потребам жителів, навіть наявна інфраструктура знаходиться в занедбаному стані. Ми усвідомлюємо, що цей стан речей потребую кваліфікованого і швидкого реагування, значних фінансових і організаційних ресурсів для виправлення. Ми розуміємо, що і як робити в цьому напрямку. Місцеві громади потребують підтримки на обласному рівні.

  1. Реалізація програми фінансової підтримки розробки громадами генеральних планів населених пунктів, кваліфікована підтримка їх доопрацювання професійними архітекторами і спеціалістами, виділення субвенцій населеним пунктам лише за умови наявності відповідно затверджених генеральних планів.
  2. Ініціювання та фінансова підтримка розробки проектів детального планування центральних частин населених пунктів з організацією просторів, де головними є пішоходи і велосипедисти, де наші діти безпечно зможуть проводити дозвілля.
  3. Доступність водойм для жителів кожного населеного пунк ту, прийняття і реалізація відповідних рішень для організації відпочинку і туризму.
  4. Сприяння реалізації місцевими громадами програм підвищення безпеки населення, зокрема організації відеоспостереження, роботи громадських формувань з охорони громадського порядку, інспекторів з безпеки.
  5. Розробка і впровадження програми забезпечення контролю швидкості автотранспорту на дорогах обласного значення, що проходять територією населених пункті.

ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО
Комунальні послуги мають бути якісні. Тарифи на комунальні послуги мають бути економічно обґрунтовані , справедливі та прозорі . Основне завдання – це захист прав споживачів та створення правил надання послуг монополістами. Кожен споживач має бути захищений від зростання вартості комунальних послуг через механізми соціального захисту.

  1. Приведення тарифів до рівня економічно обґрунтованих. Прозора тарифна політика — кожен споживач має знати за що платить і вимагати якісних послуг.
  2. Програма стимулювання створення Організацій власників багатоквартирних будинків.
  3. Підтримка програм енергозбереження. Сприяння розробки комплексних місцевих програм енергозбереження.
  4. Запровадження програми встановлення будинкових лічильників тепла та води.

ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА
Сучасний світ одним з критеріїв комфортного життя визначає транспортну інфраструктуру. Зокрема її доступність – наскільки далеко знаходяться транспортні шляхи від домівок та як часто курсують автобуси чи інші види транспорту. Інший аспект – це якість транспортних послуг, що включає в себе надійність і швидкість пересування, безпеку пасажирів. Справедливість та прозорість формування тарифів визначають довіру громадян до влади та перевізників, є визначальними у економічній доцільності їх функціонування. Комплексний професійний підхід до організації руху транспорту, де головним чинником є зручність для жителів – метод роботи в цьому напрямку.

  1. Затвердження плану розвитку транспортної інфраструктури Київщини.
  2. Встановлення справедливих і прозорих цін на пасажирські перевезення.
  3. Посилення відповідальності перевізників перед пасажирами.
  4. Розвиток комунального транспорту.
  5. Підтримка програми «Шкільний автобус».
  6. Впровадження програми розвитку доріг обласного значення.
  7. Ревізія наявності та стану зупинок громадського транспорту на дорогах обласного підпорядкування, розробка та реалізація програми «Комфортна зупинка».

ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я
Ми підтримуємо реформування системи охорони здоров’я в Україні. А отже, прагнемо, щоб всі медичні заклади перетворились із бюджетних установ на некомерційні комунальні підприємства. Зміна організаційно-правової форми забезпечить більшу самостійність головним лікарям при прийнятті управлінських рішень – визначенні видатків. Фінансуватися державою буде надана закладом охорони здоров’я послуга, яку обрав для себе пацієнт. Вищевказане буде сприяти розвитку «конкурентоздатності» закладів охорони здоров’я – медичні заклади будуть боротися за пацієнтів, тому що від того, до якого закладу звернеться пацієнт буде залежати кількість коштів, отриманих від держави цим закладом.

  1. Перетворення бюджетних установ на підприємства, що належать громадам.
  2. Доступність медичної допомоги для жителів сільської місцевості.
  3. Розвиток мережі сучасних амбулаторій та ФАПів.
  4. Розробка проектів та залучення інвестицій.
  5. Відшкодування частини вартості ліків для соціально-незахищеного населення.
  6. Виділення коштів на обов’ язкові програми профілактики захворювань населення та ранньої діагностики.

АГРАРНИЙ СЕКТОР
Аграрний сектор традиційно посідає одне з пріоритетних місць серед основних галузей сільського господарства Київської області, що зумовлюється наявністю сприятливих грунтово – кліматичних умов для його розвитку. З огляду на це, аграрний сектор значною мірою визначає економіку та добробут населення, продовольчу безпеку держави.

  1. Підтримка та розвиток фер- мерських господарств, а особливо «сімейних».
  2. Залучення інвестицій для розвитку агропідприємництва.
  3. Надання пріоритету фермерським господарствам при проведенні тендерних закупівель за кошти обласного бюджету.
  4. Запровадження програми часткової компенсації відсоткової ставки для фермерських господарств.
  5. Заборона вирубки захисних лісосмуг.

РОЗВИТОК МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ
Київська область об’єднує багато міст з перехідною економікою де малий бізнес стикається з особливими викликами. Тривалий період неринкової економіки та раптовий і бурхливий перехідний період призвели до виникнення ситуації, що характеризується браком управлінських навичок та відсутністю інституцій, які б підтримували розвиток малого та середнього бізнесу. Діяльність команди «Самопомочі» в Київській області спрямована на заохочення зростання та розвитку підприємництва, адже ми переконані, що середній клас — це опора місцевих громад.

  1. Впровадження обласної програми «Підтримки молодих підприємців».
  2. Створення обласного «Центру надання адміністративних послуг».
  3. Проведення форумів інвестицій.
  4. Запровадження і розвиток обласної програми «Зеленого туризму». Підтримка місцевих громад в напрямку розвитку «Зеленого туризму» на місцях.
  5. Створення мережі ринків, в кожному населеному пункті, власником яких є громада.

БОРОТЬБА З КОРУПЦІЄЮ
Україна – велика, гарна і багата держава, але живемо ми жалюгідно. Ми всі запитуємо себе, чому. Відповідь: більшість наших чиновників – «професіонали» світового рівня у вмінні розкрадати гроші. Як тільки ми усунемо корупцію до рівня розвинених країн – Україна просто розквітне. Команда «Самопомочі» Київщини — це принципові люди нової формації, які раніше не були в органах державної влади та які в змозі разом з громадами протидіяти корупції.

  1. Мінімізація прямого контакту із чиновниками через запровадження системи «електронних приймальнь» та відкритих офісів.
  2. Запровадження прозорих конкурсів на заміщення керівних посад комунальних підприємств.
  3. Запровадження прозорої системи видачі дозвільних документів. Створення прозорого центру надання адміністративних послуг.
  4. Організація ефективного контролю за можливими проявами корупції через скриньку для звернень громадян.5
  5. Запровадження прозорих земельних та майнових аукціонів.
  6. Бюджет обласної ради має бути відкритий для жителів області, щомісячна публічна детальна звітність щодо доходів і витрат бюджету.

ЕКОЛОГІЯ
Високий рівень зношеності основних фондів, незадовільний стан частини водопровідно-каналізаційних мереж, існування несанкціонованих сміттєзвалищ та незадовільний стан полігонів по захороненню побутових відходів, відсутність на багатьох об`єктах зливової каналізації, систем зворотнього використання води, пилогазоочисного устаткування – це лише неповний перелік проблем, які обумовлюють непросту екологічну ситуацію.

  1. Створення обласного екологічного центру Київщини.
  2. Захист і розбудова зелених зон, скверів, парків та зон відпочинку.
  3. Заборона будівництва і функціонування шкідливих і небезпечних виробництв у межах населених пунктів.
  4. Запровадження освітньої програми для молоді по захисту довкілля.
  5. Впровадження програми розвитку альтернативної енергетики в Київській області.
  6. Запровадження роздільного збору побутових відходів та їх розумної переробки.
  7. Залучення інвестицій для побудови сучасних екологічно-ефективних сміттєпереробних підприємств.
  8. Впровадження комплексної програми захисту лісів, річок та водойм Київської області.

ОСВІТА
Політика команди «Об’єднання «Самопоміч» передбачає забезпечення освітнього стандарту та доступ населення до якісної освіти та належного рівня матеріально-технічного забезпечення навчально-виховного процесу.

  1. Розширення мережі дошкільних освітніх закладів.
  2. Заборона приватизації приміщень дошкільних навчальних закладів. Розірвання договорів оренди приміщень дошкільних навчальних закладів та відновлення груп для навчання.
  3. Запровадження бюджетних програм надання стипендій та грантів для підтримки молоді.
  4. Залучення грантів для модернізації матеріально-технічної бази навчальних закладів.
  5. Доступність шкільної освіти для дітей сільської місцевості.
  6. Відновлення роботи мережі літніх дитячих оздоровчих таборів.

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА ТА СПОРТ
Громадяни України нині стикаються із серйозними викликами погіршення здоров’я, адже збільшились малорухомі види діяльності, постійно зростає споживання тютюну та алкоголю, нехтуються правила здорового харчування. Поширення ж здорового способу життя стримується браком належної інфраструктури в містах і селах. Діяльність команди «Самопомочі» в Київській області спрямована на стимулювання розвитку фізичної культури, полегшенню доступу громадян до спортивних споруд та забезпеченню належного рівня спортивної інфраструктури.

  1. Оновлення спортивної матері- ально-технічної бази закладів фізичної культури і спорту.
  2. Розвиток спортивної інфраструктури.
  3. Популяризації здорового способу життя. Прийняття цільової програми розвитку мережі дитячих спортивно-юнацьких шкіл.
  4. Створення мотиваційної програми підтримки молоді в спорті.
  5. Запровадження адресної допомоги талановитої молоді, системи грантів та премій чемпіонів міжнародних змагань.

КУЛЬТУРА І ДУХОВНІСТЬ

  1. Перетворення бібліотек застарілого типу на сучасні інформаційні центри з доступом до Інтернет, зручним зонами для спілкування і літературних вечорів, підпискою на актуальні періодичні видання.
  2. Реконструкція та перетворення будинків культури на сучасні громадські центри, де молодь і дорослі жителі будуть спілкуватись і проводити дозвілля.
  3. Відтворення і модернізація історико-етнографічних музеїв територіальних громад.
  4. Запровадження програм з охорони історичної та культурної спадщини.